Opis realizacji

Ten piękny egzemplarz wyposażony w jednostkę 3.6 TDV8 przyjechał do nas na usunięcie filtra DPF oraz podniesienie mocy. Najpierw sprawdziliśmy auto na hamowni (filtr cząstek stałych nie był całkowicie zapchany). Następnie Range trafił na halę, gdzie nasi mechanicy zajęli się usuwaniem DPF.

Po wyjęciu wkładu filtra złożyli wszystko tak jak było przed modyfikacją, dzięki czemu nie ma żadnych śladów po naszej pracy. Co bardzo ważne, nie usuwamy katalizatora oraz wszystkie czujniki zostają na swoim miejscu. Następnie zmodyfikowaliśmy program w komputerze silnika, w celu podniesienia mocy i momentu obrotowego oraz wyłączenia obsługi filtra cząstek stałych (nie używamy żadnych zewnętrznych modułów czy emulatora).

Dzięki całej pracy auto zyskało bezpiecznie dodatkowo +34 KM i +113 Nm, a problem z filtrem DPF już nigdy nie wróci.

Udostępnij