Usunięcie filtra cząstek stałych to operacja, która składa się z dwóch części. Pierwsza polega na mechanicznym wyjęciu wkładu filtra DPF lub FAP. Drugim etapem jest zrobienie modyfikacji sterownika silnika w taki sposób, by procedura wypalania filtra cząstek stałych się nie uruchamiała. Warto pamiętać, że zapchany bądź uszkodzony filtr negatywnie wpływa na żywotność silnika, ponieważ olej napędowy dostaje się do oleju, poza tym gorące spaliny nie mają swobodnego ujścia i dochodzi do przegrzania turbosprężarki. Po prawidłowo przeprowadzonym usunięciu DPF lub FAP auto nie sprawia żadnych problemów, jeździ tak jak każdy diesel bez filtra. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Citroen Citroen Dodge Fiat Ford
Honda Hyundai Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lancia
Land Rover Lexus MAN Mazda Mercedes MINI Mitsubishi Nissan Opel
Peugeot Porsche Range Rover Renault Saab Seat Skoda SsangYong Subaru
Suzuki Toyota Volkswagen Volvo