Opis realizacji

Seat Ibiza w bardzo fajnej wersji FR z mocnym dwulitrowym dieslem pod maską trafiła do nas na usunięcie filtra i podniesienie mocy. DPF nie pył mocno zapchany, ale właściciel zdecydował się na jego pozbycie aby w przyszłości nie było problemów.

Najpierw sprawdziliśmy auto na hamowni, gdzie uzyskało zdrowe 145 KM i 322 Nm. Następnie zajęliśmy się mechaniką. Wyjęliśmy wkład filtra i wykonaliśmy atrapę z oryginalnej puszki. Po złożeniu wszystkiego ponownie przyszedł czas na elektronikę.

W sterowniku silnika wyłączyliśmy całą obsługę DPF wraz z procedurą wypalania i przystąpiliśmy do modyfikacji odpowiednich map w celu uzyskania wyższej mocy i momentu obrotowego.

Po całej operacji Ibiza uzyskała 193 KM i 422 Nm, co przy niewielkiej masie samochodu czyni z niej szybkie i niepozorne auto :) Zapraszamy!

Udostępnij