Usunięcie filtra cząstek stałych to operacja, która składa się z dwóch części. Pierwsza polega na mechanicznym wyjęciu wkładu filtra DPF lub FAP. Drugim etapem jest zrobienie modyfikacji sterownika silnika w taki sposób, by procedura wypalania filtra cząstek stałych się nie uruchamiała. Warto pamiętać, że zapchany bądź uszkodzony filtr negatywnie wpływa na żywotność silnika, ponieważ olej napędowy dostaje się do oleju, poza tym gorące spaliny nie mają swobodnego ujścia i dochodzi do przegrzania turbosprężarki. Po prawidłowo przeprowadzonym usunięciu DPF lub FAP auto nie sprawia żadnych problemów, jeździ tak jak każdy diesel bez filtra. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Citroen Citroen Dodge Fiat Ford
Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lancia Land Rover
Lexus Mazda Mercedes Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Porsche Range Rover
Renault Saab Seat Skoda SsangYong Subaru Suzuki Toyota Volkswagen
Volvo