Opis realizacji

Bardzo lubimy Range Rovery ze względu na ich przepiękny wygląd i mocne silniki :) Opisywany model trafił z zapchanym filtrem cząstek stałych. Filtr był uszkodzony, ponieważ auto jeździ tylko po mieście, przez co proces wypalania nie przebiegał poprawnie.

Najpierw mechanicznie wyjęliśmy wkład filtra. Co ważne, zostawiliśmy katalizator w aucie, dzięki czemu nie będzie nadmiernego dymienia. Z zewnątrz nie widać żadnych zmian po usunięciu DPF.

Aby Range Rover jeździł bezproblemowo bez filtra cząstek stałych wyłączyliśmy również jego obsługę w sterowniku silnika.

Na końcu pracy zajęliśmy się mocą. Dzięki naszej modyfikacji Range stał się mocniejszy o +47 KM i +91 Nm. Maksymalnym moment obrotowy dostępny jest przy około 2700 obrotach, dzięki czemu oszczędzany jest układ przeniesienia napędu.

Dodatkowym plusem po chip tuningu jest to, że w trasie te auta potrafią spalić do 14% mniej paliwa.


Przed modyfikacją: 315 KM / 688 Nm
Po modyfikacji: 362 KM / 779 Nm

Udostępnij