Opis realizacji

Silnik 2.0 MZR-CD od Mazdy to niezła konstrukcja, aczkolwiek filtry cząstek bardzo szybko ulegają zapchaniu bądź uszkodzeniu. Co tydzień usuwamy DPFy w przynajmniej trzech Mazdach, także mamy w tym ogromne doświadczenie, dzięki czemu cały proces przebiega bardzo sprawnie.

Najpierw wyjmujemy wkład filtra z puszki, następnie puszkę zamykamy i montujemy wszystko na swoje miejsce. Nie usuwamy katalizatora ani żadnych czujników, dzięki czemu nie widać żadnych śladów ingerencji.

Końcowym etapem pracy jest programowanie sterownika. Najpierw odczytujemy zawartość komputera silnika, a następnie wyłączamy w nim obsługę filtra cząstek stałych. Dzięki tak przeprowadzonej usłudze auto po wszystkim nie dymi na czarno i nie włącza się procedura wypalania.

Właściciel tego egzemplarza dodatkowo zdecydował się na podniesienie mocy. Bezpiecznie uzyskaliśmy 170 KM i 434 Nm.

Udostępnij