Filtr DPF w BMW 5 E60 525d 177 KM potrafi sprawić wiele problemów. Niestety, nawet przy małych przebiegach (szczególnie w autach używanych głównie do jazdy w mieście) filtr cząstek stałych w BMW 5 E60 525d 177 KM potrafi się zapchać i procedura wypalania nie daje żadnego efektu. Jedyną w pełni skuteczną metodą na pozbycie się problemu jest całkowite usunięcie filtra DPF w BMW 5 E60 525d 177 KM.

Usuwanie filtra DPF w BMW 5 E60 525d 177 KM to proces dwuetapowy:


  • Mechaniczne usunięcie filtra cząstek stałych - polega na wymontowaniu puszki filtra z auta, otworzeniu jej i wyciągnięciu wkładu filtra. Następnie wykonana zostaje atrapa i wszystko montowane jest ponownie w aucie. Dzięki temu nie ma żadnych śladów modyfikacji w samochodzie, wszystko wygląda tak jak przed usunięciem DPF w BMW 5 E60 525d 177 KM i nie ma problemów podczas jakiejkolwiek kontroli.
    Uwaga: w naszej firmie usuwamy tylko uszkodzony filtr. Katalizator oraz wszystkie czujniki pozostają na swoim miejscu.


  • Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych - polega na przeprogramowaniu sterownika silnika. Jest to najlepsza i w pełni skuteczna metoda. Dzięki temu nie włącza się procedura wypalania filtra DPF w BMW 5 E60 525d 177 KM. Auto zachowuje się tak, jakby fabrycznie nie było wyposażone w filtr cząstek stałych.
    Uwaga: program w sterowniku jednostki napędowej jest zapisem cyfrowym, nie ma możliwości żeby samoistnie się zmienił. Dzięki temu po tak wykonanej usłudze usunięcia filtra cząstek stałych w BMW 5 E60 525d 177 KM problem z filtrem DPF nigdy więcej nie powróci.